Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

..will not be sentenced until the trial is over..will not be sentenced until the trial is over..

"Hinshelwood will not be sentenced until the trial is over."
Αυτό επαναλαμβάνεται στο κεφάλι μου.

Photobucket

Καααιιιιι τώρα ένα σύντομο διαφημιστικό διάλειμμα από τα τεκτενόμενα των ημερών και τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από τον "φερόμενο ως κατηγορούμενο" (εμείς δε λέμε "μπάτσο-δολοφόνο", οοοχι) και πάμε στα πιο γλυκά και πιό όμορφα της ζωής μας.
Τη δολοφονία της φίλης μας, Ελένης Πάχου.
Από δολοφονία σε δολοφονία πάω και δε μου αρέσει η επανάληψη, θέλω ποικιλία αλλά δε μου κάθεται η πουτάνα..

Χθές λοιπόν έγινε το δικαστήριο για τη δολοφονία της Ελένης.
Η καθαρίστρια που τη βρήκε νεκρή ήταν κι ο άνθρωπος(*drumroll....*ο ποιός?) που τη σκότωσε.
Παραδέχτηκε οτι ήταν φόνος εκ προμελέτης. Για την ακρίβεια αγόρασε μαχαίρι για το λόγο αυτό, τσέκαρε το πρόγραμμα για να σιγουρευτεί οτι το μαγαζί θα έκλεινε η Ελένη και τα υπόλοιπα τα ξέρουμε (τα μισά δηλαδή..)

"Hinselwood yesterday admitted repeatedly striking miss Pachou on the head and body with a knife and similar instrument, robbing her of a set of keys and opening the safe to steal 1.320 pounds."

Κι εδώ έρχομαι εγώ με την ταπεινή μου νοημοσύνη και ερωτώ.. ΓΙΑΤΙ ΜΩΡΗ ΣΚΡΟΦΑ?
Σε σώσαν οι χίλιες λίρες?? Η θα σώσουν τώρα το παιδάκι σου, έχεις και 11χρονο παιδί γαμώ τη ψυχή σου..
Μεγάλο ΓΙΑΤΙ, μάγκες, πολύ μεγάλο.
Γιατί σκοτώσατε αυτούς που αγαπούσα και γιατί συνεχίζετε όμορφα τη ζωή σας?

Συγγνώμη Ελένη, she will not be sentenced until the trial is over.
Συγγνώμη Δημήτρη, οι φορτηγατζήδες που και που πατάνε κόσμο, μη το παίρνεις προσωπικά
Συγγνώμη Νίκο, και οι Πακιστανοί με ΙΧ που και που πατάνε κόσμο ΚΑΙ ΤΗ ΓΛΥΤΩΝΟΥΝ
Συγγνώμη μπαμπά, και οι Έλληνες έχουν ΙΧ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗ ΓΛΥΤΩΝΟΥΝ

Συγγνώμη γαμώ το διάολό μου μέσα που σιχαίνομαι την ανθρωπότητα ως το μεδούλι.
Ποιά αγάπη, ποιά πίστη, ποιά ανθρωπότητα και ποιά δικαιοσύνη?
Πνίγομαι ρε
Ενα μεγάλο, ολοστρόγγυλο μηδέν από μας για σας με αγάπη

Υ.Γ. ..Κοίτα κοριτσάρα, vigil προς τιμήν σου στο Εδιμβούργο.. ;)
Κοίτα πόσοι άγνωστοι υπάρχουν εκεί, για σένα.
Αν μη τι άλλο, στην Ελλάδα θα τους λέγαμε προβοκάτορες του κράτους και αναρχικούς


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου. Ευχαριστω για το μπλογ σου... Διαβαζα το αρθρο που εγραψες και ενα παλιοτερο απο το Νοεμβριο οπου γραφεις για την φιλια σου με την Ελενη και συγκινηθηκα παρα πολυ, αυτη τη στιγμη εχω δακρια στα ματια μου και μου ηρθαν αναμνησεις απο την αδικοχαμενη Ελενη. Ζω και σπουδαζω στη Γλασκωβη, ξερω τον αδελφο της απο τοτε που ηρθε να σπουδασει και φυσικα γνωρισα την Ελενη οταν αποφασισε να'ρθει εδω. Εζησα το τραγικο γεγονος απο κοντα, ημουν στη κηδεια της και τωρα παρακολουθω τις εξελιξεις με το δικαστηριο... Τι να πω που να μην εχεις γραψει? Σκεφτομαι να παω στη φυλακη οπου ειναι η πουτανα απλα να την δω και της πω 'γιατι ρε γαμωτω? Τι σου εκανε η Ελενη?' Εστω κ'αν δεν την γνωριζα τοσο καλα οσο την ηξερες, δεν εχει περασει μερα που να μην ειναι στις σκεψεις μου, το ιδιο και για τους δικους της (βλεπω τον αδελφο της καθημερινα). Να'σε σιγουρη οτι ειναι καλα εκει που ειναι και αυτα που σου ειπε ο φιλος σου (βλεπε αρθρο νοεμβριου) ειναι οντως σωστα... Σ'ευχαριστω και παλι

Alice in fucked-up land είπε...

Εγώ σ'ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Αναρωτιέμαι πώς ανακάλυψες το μπλόγκ μου(?)

Η Ελένη έτσι ήταν, άφηνε το στίγμα της σε όποιον συναντούσε, το ξέρεις κι εσύ αυτό, είμαι σίγουρη :)
Κι εγώ έχω στα πλάνα μου να πάω στη Σκωτία για τον ίδιο ακριβώς λόγο...Γαμώτο, ήθελα τόσο να πάω αλλά για τελείως άλλους λόγους.Τώρα για το γαμώτο.
Αν βλέπεις τον αδερφό της και τα λέτε, να του στείλεις πολλή αγάπη, εμείς δε τα λέγαμε ποτέ..

Χάρηκα που μου έγραψες και θα χαρώ ακόμα περισσότερο αν τα ξαναπούμε, όπως θα εκτιμήσω απεριόριστα να μου πείς για εξελίξεις απο τα δικαστήρια μιας και αναγκαστικά βασίζομαι μόνο στο νέτ για να μάθω νέα..

Σ' ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

5 Μαιου αρχιζει η δικη. Οριστικε η ημερομηνια πρην λιγα λεπτα. Η δικη θα διαρκεσει περιπου 4 εβδομαδες. Ηθελα να σου γραψω νωριτερα, να απαντησω στο σχολιο σου (σ'ευχαριστω παλι για οτι γραφεις), αλλα την περασμενη βδομαδα ειχα κατι παρουσιασεις και κατι δουλειες τελευταιας στιγμης και δεν προλαβα. Πιστευω θα ηταν ευκολοτερο μεσω email αλλα το δικτυο δεν ειναι σιγουρο μερος γ'αυτο μην γραψεις τιποτα. Για πες μου ομως, εχεις σελιδα στο Youtube h MySpace, εκτως αν δεν εισαι εσυ?

Α και το μπλογκ το βρηκα επειτα απο google search ;)

Alice in fucked-up land είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.