Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

It was a sunny day in happyville..

Σκάσε σκάσε! Μη μιλάς, σκάσε!.. Ακου..ακου ρε μαλάκα τι είναι αυτό? Οχι ρε πούστη μου,
σε είδε κανείς?

Τι έκανες γαμώ το Χριστό σου? Τον σκότωσες γαμώτο, τι έκανες??
Τι μαλάκας που είσαι, γμμμτ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ?

Γρήγορα πιάσε τα πόδια του! Τι με κοιτάς ρε ηλίθιε μαλάκα, πιάσ' τα πόδια του να τον κρύψουμε.
Γαμώ το κέρατό σου ηλίθιε, εμένα θα γαμήσουν γι' αυτό το ξέρεις?
Ανθρωπος,ΚΡΥΨΟΥ!

Σσσστ!!


Ω, (ξερατά) ..ω, γαμώτο (κι άλλα ξερατά) μαλάκα τι έκανες στα μάτια του, γιατί είναι έτσι?
Το χριστό σου, τι μυρωδιά είναι αυτή?
Σταμάτα, μη κλαίς θα σε γαμήσω! Πιάστον ρε πούστη τώρα που σιχαίνεσαι!
Ηταν ανάγκη να το κάνεις αυτό? Μαλάκα τι είναι αυτό? ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ, έχεσες στο στόμα του ρε μαλακισμένε??
Οχι ρε πούυυυστη μου...οχι...

Είσαι άρρωστος μαλάκα. Fuck! FUCK!! Τι με κοιτάς ΓΑΜΩΤΟ ΤΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ?
Γαμώ το κέρατό σου ρε!!

Οχι έτσι, ΟΧΙ ΕΤΣΙ! Απο δώ φέρτον.. Εδω, στη γωνία.
Σκάσε λίγο να σκεφτώ τι σκατά θα κάνουμε.
Λοιπόν. Τρέχα στο αμάξι και φέρε την κουβέρτα απο το πορτ μπαγκάζ, μη σε δεί κανείς θα σε σκοτώσω.

Γαμώ τη μπαναγία πως έμπλεξα έτσι?

Άαααντε μαλάκα, άντε μια ώρα!
Σε είδε κανείς?
Εντάξει, σκέπασέ τον να φαίνεται οτι κοιμάται. Το πρόσωπό του ηλίθιε, καλυψέ το έτσι που το' κανες τώρα.
---

Φέρε μου ενα τσιγάρο. Φσστ.
Πάμε, πάμε γρήγορα.

Βάλε ζώνη ηλίθιε, αν μας σταματήσουν τώρα οι μπάτσοι θα σου σπάσω τα μούτρα στο παρμπριζ ρε! ..Τι στο πούτσο σκεφτόσουν μπορείς να μου πείς? Δεν είπαμε κομμένες οι μαλακίες? Αρκετά σκατά έχεις προκαλέσει και με ψάχνουν ήδη. Μαλάκα!ΜΑΛΑΚΑ!

ΣΚΑΣΕ!

ΣΚΑΣΕ ΕΙΠΑ ΘΑ ΣΟΥ ΣΦΗΝΩΣΩ ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΟΛΑ ΜΟΥ ΜΑΛΑΚΑ!

--
Μουνί τα'κανες,το ξέρεις?
Το πορτοφόλι του πού είναι? Είσαι μαλάκας? Φέρτο 'δω..
Σκάσε. Δεν θέλω να ξέρω ούτε ούτε ποιός είναι ούτε τίποτα, πέτα την ταυτότητα στον κάδο κι εξαφανίσου. Εξαφανίσου είπα! Οχι Σ'ΑΥΤΟΝ το κάδο μαλάκα καθηστερημένε!
Και μη με πάρεις ούτε τηλέφωνα ούτε τίποτα. Θα σε πάρω εγώ όταν ηρεμήσουν τα πράγματα. Πω τον μαλάκα.. Θα σε πάρω εγώ είπα.
Σαν ποιός να ρωτήσει? Δε ξέρω, στ'αρχίδια μου τι θα πείς, τ'ονομά μου μόνο να μην αναφέρεις, κατάλαβες? Στη φυλακή δεν ξαναγυρνάω κι αμα σου ξεφύγει κουβέντα θα σε θάψω ρε, το κατάλαβες? .. ΘΑ ΣΕ ΘΑΨΩ!

Γαμώτο,τηλέφωνο..περίμενε μια.. Ενα γαμημένο λεπτό μπορείς να περιμένεις? Περίμενε!

Ελα μωρό μου..ναι ρε ναι,εχω μπλέξει με δουλειές. Ναι το ξέρω. Κάνω ο,τι μπορώ..Πες στο μικρό οτι θα τον σκεπάσω όταν γυρίσω σπίτι, δε θ'αργήσω. Εντάξει ελα..ελα γειά τα λέμε σε λιγάκι.
..Οκ..
Κι εγώ.

Έφυγες μαλάκα. Κι όπως είπαμε. Που΄σαι ελα 'δω, πάρε αυτά. Και τώρα εξαφανίσου.
Πφφφφ.....