Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Assbook

Αγαπητοί αναγνώστες.
Το ποστ αυτό ορίτζιναλι είχε τον τίτλο "Βλακεία". Ψάχνοντας για συνώνυμα γιατί η λέξη "βλακεία" παραέχει χρησιμοποιηθεί και θέλω να ξεχωρίζω να βρώ κάτι καλύτερο, κατέληξα στην εξής ερωταπάντηση: "Που κρύβεται η περισσότερη και τρού βλακεία?"

Ντιν ντιν ντιννν!! (αυτό ήταν καμπανάκια-φωτάκια που αναβοσβήνουν όποτε μου έρχεται καμιά καταπληκτική ιδέα. Πές οτι η ευφυία μου εκφράζεται απλώς)
Σήμερα θα μιλήσουμε για το φεισμπουκ. Aha, και νομίζατε ατιμούλικα οτι δεν θα το έκανα :p.

Κακά τα ψέμματα, διατηρώ κανονικά σελίδα και έχω και φωτογραφίες posted και ναι δεν ντρέπομαι να ομολογήσω πως υπήρξα κι εγώ θύμα του Ζούκερμαλάκα-πως-τον-λένε-τελος-πάντων.
Με το assbook μπορώ και παρακολουθώ τις ζωές των άλλων, ξέρω ποιός δεν φροντίζει τα σπαρτά του, ποιός χώρισε και ποιός πέρασε καλά χθες το βράδυ. Ξέρω τις απόψεις των άλλων πάνω στη πολιτική χωρίς να έχω κάνει καμία απολύτως συζήτηση , ξέρω ποιός νιώθει μόνος απόψε και ποιανού το τοστ κάηκε το πρωί. Ξέρω επίσης ποιός δεν έχει ζωή.
Εγώ. Ολοι εσείς εκτός από μένα.

Τα παιχνίδια.
Όταν συνειδητοποίησα ενα βράδυ γυρνώντας από τη σχολή οτι πρέπει να βιαστώ να γυρίσω σπίτι γιατί σε 7 λεπτά θα είναι έτοιμα τα σοκολατένια κεϊκ μου κι αν δεν προλάβω θα καούν, κάτι μέσα μου έσπασε. Οχι η καρδιά μου, ούτε τα συναισθήματά μου αλλά το φράγμα της βλακείας. Θεέ μου τι είχα απογίνει? Γύρισα σπίτι και με το ζόρι ΔΕΝ έτρεξα να σώσω τα κεϊκ μου. Αντ' αυτού πίεσα τον εαυτό μου να αλλάξει, να βάλει πυτζάμες, να φτιάξει τσαϊ και μετά να ανοίξει το λαπτοπ. Εστριψα ενα τσιγάρο και μπήκα facebook. Πήγα στο εστιατόριό μου.
Τα κεϊκ μου κάηκαν. Μεγάλη στεναχώρια με βρήκε.

Ετσι διέγραψα ενα-ενα τα κωλοπαίχνιδα που μου τρώγαν τις μονάδες του Iq μου σαν φυστίκια. Δεν ήταν εύκολο. Αποχαιρέτισα το όμορφο νησί μου, την κουζίνα που μόχθησα να διακοσμήσω, τη φάρμα μου και το ενυδρείο μου. Αισθάνθηκα σαν να προδίδω τα πιξελικά ψαράκια μου, το Νέρων, την Πηνελόπη και τον Ελβις. Ηταν τα αγαπημένα μου, τα μεγάλωσα με πολλή αγάπη, βιταμίνες και τα εκπαίδευσα κι όλας και τώρα..? Τα άφησα να πεθάνουν? Ακόμα χειρότερα, τα "διέγραψα"! Σαν να μην υπήρξαν ποτέ.. Ενιωθα άκαρδη, σκληρή. I was a sick, sick person.
Περίμενα να περάσω το βράδυ κουλουριασμένη στο πάτωμα σε εμβρυακή στάση να σπαράζω και να νιώθω τους πόνους του στερητικού συνδρομου. Ομως οχι. Ημουν εντάξει. Ημουν ηρωίδα.
Κάθε ρικουέστ για σπόρια, ενα τηγάνι ή βιταμίνες ψαριού που αγνοούσα με έκανε να νιώθω πιο δυνατή και τα συμπτώματα που αφορούσαν στο να ακούω popping ήχους ποπ κορν στο κεφάλι μου υποχωρήσαν. Mαζί τους και η ανάγκη να ψαχουλεύω τα ποστ των άλλων που χαρίζαν αντικείμενα για την φάρμα μου που δεν είχα. Μαζί και το συνήθειο να κατουριέμαι αλλά να το αναβάλλω για να προλάβω τα γαμημένα κεϊκ.

Τα ποστ(ς).
"EleOc me Ka8e saliari Pou Nomizei oTi Tha Pidiksi Mesa apo To Facebook kAi me Ka8e Hli8ia haZogkOmenA Pou TouS dExetAi gIa nA TiS lEne PosO OMORFI EinAi se Ka8E StimEni FotO!!!"
- α) Δίπλα στο πόστ σου που κράζει τις χαζογκόμενες με τις στημένες φωτό έχει μια δική σου στημένη φωτό. Ναι, με σουφρωμένα χείλη, κώλο πεταγμένο έξω σε φάση στερεώνω δίσκο πάνω του, βυζιά που ασφυκτιούν έτσι που τα ζουλάς με τα μπράτσα και το τακούνι κοιτά ταβάνι και β) Μάθε να γράφεις γαμώτ!!!

"Zouzounaki mou,mwlo mou, simera kleinoume ena mina mazi xronoia mas polla, s'agapw polu polu"
-Θενξ. Τώρα θα πάω να ξεράσω αυτό που μόλις έφαγα.

"@leoforeio. apenanti kathetai mia xontri me kuttaritida kai kratietai xeraki xeraki me ton gkomeno tis. Mpliax, tin filaei!!!"
- α)Εχω βάσιμες υποψίες οτι ζηλεύεις την χοντρή που την ώρα που φασώνεται εσύ κάνεις update το στάτους σου στο φεϊσμπουκ. Για την χοντρή.
β) Γιατί είσαι κακός άνθρωπος κι εγώ γιατί σε έχω στους "φίλους" μου? γ)Τι φοράει???

"Στο δρόμο για καφέ! Γιούπι"
-Η ιστορία σου μας έχει συγκλονήσει.
Μπράβο που ανακάλυψες οτι μπορείς να κάνεις update και μέσω του κινητού σου. Οταν φτάσεις βγάλε φωτογραφία και τον καφέ και θα περιμένουμε εναγωνίως update σου για το πως σου φάνηκε.

"Ax, kourastika simera sta pswnia alla auta pou agorasa einai superrrrrr"
- α) Είσαι μια κατανωλική πορδή και μισή. β) Χέστηκα. γ)Αμα ανεβάσεις φωτογραφία από αυτά που αγόρασες μα τη μπαναγία θα σε διαγράψω. Κι αυτό όλοι ξέρουμε πως δεν το θέλεις..

"New hair! Comment pleasee!"
α) Γιατί?? β)Σκατά είναι. What? Εσύ ρώτησες :s

"Kante copy-paste auto to keimeno kai postarete to sto wall sas an kserete kapoion pou exei i eixe karkino"
-Σοβαρά τώρα.. What the fuck is wrong with you?

"Ante na sxolasw apo tin douleiaaaaaa,oloi einai ilithioi edwwwwwww"
-Χαχαχαχαχαχα μάντεψε ποιός ΜΟΛΙΣ απολύθηκε?

Πόστ του κλασσικού "ποστάρωταπάνταοτικάνωκαισεκρατώενήμεροθεςδεθες" φίλου που όλοι έχουμε από εναν:
"Φτιάχνω καφέ","Σήμερα έβαλα υπόθετο","Το έκανα με την Μαρία"."Αχ, μόλις με τσίμπισε ενα κουνούπι, κλαααααψ".
Πλιζ ακολούθα την συμβουλή μου. Κράτα την αναπνοή σου μέχρι τον Αύγουστο.


Τα apps
Κοίτα, no offence αλλά δεν θέλω να γλύψω το γαμημένο γλυφιτζούρι σου που κάνει το γύρο των friends σου οπότε σταμάτα να μου στελνεις requests. Ναι το ξέρω οτι είναι απλώς μια φωτογραφία αλλά και πάλι είναι αηδιαστικό. Κι εσύ επίσης.

Αυτό πάει και στις καρδούλες-αρκουδάκια-σκατουλάκια με τα οποία μου λερώνεις τον "τοίχο" νομίζοντας οτι θα μου φτιάξουν τη μέρα. Οχι απλώς δε μου τη φτιάχνουν, μου τη χαλάνε γιατί είμαι ξινή και νιώθω κι άσχημα να σε προσβάλλω λέγοντάς σου αυτό που πραγματικά θέλω: οτι αν μου ξαναποστάρεις μαλακίες που δεν μπορώ να διαγράψω θα σου βάλω ο,τι βρω σε σχήμα καρδούλας στον κώλο, εντάξει? Κι αν ήθελα να κάνω το profile μου τσαντίρι θα έγλυφα το γλυφιτζούρι της άλλης της ηλίθιας.

I was sure you would have figured this out by now αλλά για να συνεχίζετε να μου στέλνετε μαλακίες μάλλον δεν το έχετε πάρει πρέφα ακόμα: οχι, ΔΕΝ θα μάθεις ποτέ φίλε/η ποιός κοιτάει το ρημαδιασμένο προφίλ σου γι' αυτό κάνε μας τη χάρη, αποδέξου το και σταμάτα να με πρήζεις με το ρημαδιασμένο "μάθε ποιός κοιτάει το προφίλ σου". Ρημάδι. Ε ρημάδι.

Οι φωτογραφίες.
Αγαπημένο θέμα! Λοιπόν, μ'αρέσει όταν ποστάρεις και μοιράζεσαι μαζί μας φωτογραφίες που από το νησί που επισκέφτηκες ή τις ζωγραφιές σου. Δεν μ'αρέσει όταν ποστάρεις 400 φωτογραφίες με θέμα εσένα, εσένα και τη φάτσα σου, εσένα και τον αστράγαλό σου, εσένα και τον γκόμενό σου, εσένα και το παστίτσιο σου, εσένα και τα καινούρια παπούτσια σου. Σοβαρά δε νομίζεις οτι το'χεις παρακάνει λίγο? Υπάρχουν όρια. Μοιράσου αλλά έχε κατά νου οτι αυτά που μοιράζεσαι τα μοιράζεσαι με μένα και τον υπόλοιπο πλανήτη που ξέρει τι είναι url. Οπως και save as..
Επίσης σε παρακαλώ κατάλαβέ το, δεν θέλω να πληγώσω τα αισθήματά σου αλλά τα καινούρια αλμπουμ που δημιουργείς και κοινοποιείς
είναι βαρετά. Περιέχουν 20 καινούριες φωτογραφίες με σένα και τις πυτζάμες σου σε αισθησιακές στάσεις και δεν θεωρούνται καλλιτεχνικές επειδή είναι ασπρόμαυρες ή τραβηγμένες από κάποιον άλλο. Το οτι δεν βλέπω πάλι μέρος του παρατεταμένου χεριού σου στη φωτογραφία δεν σημαίνει "αυθόρμητη φωτογραφία".

Οι Φίλοι
Ξεπέρασες τους χίλιους. Μπράβο!
Τώρα μπορείς με σιγουριά να πείς οτι δεν είσαι δυστυχισμένη και μοναχική ύπαρξη.

Relationship status
Υπάρχει για να δηλώσεις κάτι πολύ απλό. Αν κρεατοψάχνεσαι ή όχι.
Όχι για να το αλλάζεις κάθε γαμημένο μήνα κι από κάτω να αναλύεις με αγνωστους τον πόνο της αγάπης και την ραγισμένη καρδιά σου. Κάνε αυτό που κάνουν όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι, φάε ενα λίτρο παγωτό ή πιές ενα μπουκάλι βότκα και ξεπέρασέ το. Αλλά σταμάτα αυτό που κάνεις. Σε μια βδομάδα πάλι θα τα'χεις με άλλον. Η Ευλαμπία είναι σε σχέση. Η Ευλαμπία είναι single. Η Ευλαμπία είναι complicated. Η Ευλαμπία είναι ξανά σε σχέση. Spare us.

Tags
Δε σου είπα ρε να μην ανεβάσεις τις φωτογραφίες από τον καφέ που μαύρη η ώρα που δέχτηκα να πιώ μαζί σου και δέχτηκα να βγάλεις? Με ταγγάρεις. Με ξε-ταγγάρω, με ξανα-ταγγάρεις. Ε θα σε σκοτώσω.

Like
Γιατί δεν υπάρχει και η επιλογή "Ι don't care"?

Τα groups
Το καλό είναι οτι υπάρχει γκρούπ στο facebook για τα πιο ηλίθια γκρούπ στο facebook.
To κακό είναι οτι είμαι σίγουρη οτι τα μέλη των ηλίθιων γκρούπ είναι μέλη και σ'αυτό.
Wait, what?

Fake Accounts
'nuff said.
Οουυ τρίβεις τα χέρια με ενθουσιασμό και το βρώμικο ύφος οτι είσαι και πολύ Σέρλοκ ναούμ και όλα τα ανακαλύψεις, όλα! Κατάφερες να γίνεις friend αυτού/ής που σου τράβαγε ignore τόσο καιρό(συνήθως πρώην). Και τώρα τι? Μπορείς να δείς τις φωτογραφίες. Και?
Και να παρακολουθείς σαν αρρωστάκι που είσαι ο,τι ποστάρει ο άλλος. Και?
Και νομίζω οτι έχεις issues.
Και?

Και αυτά.

Θα επανέλθω.





3 σχόλια:

Basstard είπε...

διαβασα το μπλογκ και μουρθε προς στιγμη να ξανανοιξω το account μου...

γιατρε τι εχω?:P

το facebook οπως και καθε τετοια κοινοτητα αν τη χρησιμοποιησεις σωστα, μαθαινεις πολλα πραγματα για τον ανθρωπο (ολα αυτα που ειπες, ποσο υπνωτισμενος μπορει να ειναι καποιος, ποσο σε καταστολη και τι πραγματικα ειναι).

Οι διαβασμενοι γελανε και μαθαινουν..Ειναι εργαλειο.
Οι υπνωτισμενοι ειναι εξαρτημενοι.

Lydia είπε...

ενα εχω να πω. Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ο. και γω εχω φεισμπουκ αλλα δεν κανω σαν ψυχακιας. συμφωνω με ολα οσα γραφεις ειναι απλα θεικα.

Θ είπε...

Όσον αφορά τα στάτους, είμαι τρομακτικά ένοχος. Απ' την άλλη, ο ίδιος λέω σε άτομα να με μπλοκάρουν απ' την τροφοδοσία τους για να μην τους σπαμμάρω την αρχική, άρα... :Ρ